Kamiony stály. U dálnic zaplnily parkoviště
A proč by měla dálniční parkoviště sloužit jako parkoviště firemní? O víkendovém omezení dopravy se ví natolik dostatečně v předstihu, že by si měli dopravci dokázat naplánovat pohyb svých aut tak,
aby v pátek odpoledne byli všichni doma, na
svém.
Trochu mi to zavání takovým tichým protestem: tak dlouho vám budeme blokovat parkoviště, až nám dovolíte jezdit.
Špryňar je prokazatelný lhář
Toho pána mám rád jako osinu v řiti. Proč? několikrát tvrdil, že kamiony nemohou jet rychleji než 85km/h, protože mají omezovače. Také věříte tomu, že čmelák nemůže létat, protože plocha jeho křídel
k hmotnosti neumožňuje dostatečný vztlak? Teď tu o řidičích kamionů, kteří chtějí zaparkovat ale nemají kde. Už jste viděli odpočatého kamioňáka, který havaroval? Že by neměl kde zaparkovat? Pročpak
je tedy tranzit veden speditéry přes ČR, když pro průjezd nejsou vhodné podmínky? A nakonec tu o miliardových ztrátách chudáků obchodníků. Už jste viděli společnost, která zkrachovala, protože měla
avizovaná prodloužení dodacích lhůt od dodavatelů? Copak je problém zavézt dlouhodobé spotřební zboží průběžně přes týden a vykompenzovat tím víkendové omezení? Špryňar je lhář nejhrubšího kalibru a
je třeba jej zcela ignorovat, případně jej žalovat. Lobby dopravců je spolek, kterému je třeba zvednout mandle, to mýtné by jistě věci pomohlo a trochu by to vykompenzovalo neuhrazené náklady na
dopravní cestu oproti železnici. Postavte si silnice jen pro sebe, vy
chytráci!