26/07/2012
Podcenění
S obchodním ředitelem ATS se nedá nic jiného než nesouhlasit. Systémy, na které se napojovali fungovali už před spuštěním služby a i v případě, že byly nedostatečně dimenzované na propojení s CRV, tak je to chyba ATS. V rámci realizace projektu funkčnost otestovat a samozřejmě taky specifikovat nějaké požadavky. O tom se nikde nemluví a vypadá to, že se jen tiše předpokládalo. Jinak by totiž muselo padnout, že policejní prezidium nesplnilo požadavky.... No a jestli testy před ničím nevarovaly, tak byly nejspíš špatné.
Aplikace, která "funguje", ale nedá se používat je na ....




co je normální?
Pokud mladíkovi bylo víc jak 15 let a utek z ústavu, kam byl dodán na příkaz soudu, dopouští se tím trestného činu maření výkonu úředního rozhodnutí, muž jedoucí v MHD se dozvěděl o tom, že tedy páchá trestný čin a jednal tak jak je v zákoně napsáno, trestný čin ohlásil, zachoval se tak jak zákony ČR velí slušnému občanovi. Tak proč je tu zase tolik lidí neznalých práva, tlachajících o práskačích, bonzácích. Měl by se tak zachovat každý a je to tak správně.

tahle tupost mě fakt bere.
Všem těch ignorantům, kteří tu kritizují práskačství, udávání a podobně bych přál, aby jim někdo řádně natrhnul prdel, okolo chodilo spousta lidí a všichni odvrátili hlavu, aby nic neviděli. Nikdo by jim nepomohl, nikdo by si ničeho "nevšimnul". Pokud by ani potom nezměnili názor, tak snad už jenom zavřít k Chocholouškovi. To chce být hodně omezeným, takhle se chovat a mít takovéto názory.



Základní problém takzvané "revoluce v dopravě"
je v tom, že ji připravují lidé, kteří v životě hromadnou dopravu nepoužili. Takže jde o změnu za každou cenu, nikoliv o nějaké zlepšení pro cestující. Podle doposud uveřejněných návrhů se cestující musí připravit na větší počet přestupů, tudíž delší a méně komfortní cestování. Tomu, kdo jede jen občas to nevadí, ten nakonec stejně radši pojede autem, ale pro ty, kdo potřebují denně jezdit do práce nebo do školy jde o zásadní zhoršení. ROPID není schopen ani dnes zajistit v přestupních místech návaznost spojů, takže není důvod se domnívat, že se v tom něco změní k lepšímu. Z celé akce čiší snaha lidi od cestování MHD v Praze odradit, přesunout je do aut a tak postupným omezováním veřejné dopravy ušetřit. Že je to řešení krátkozraké, protože Praha už víc aut nepojme, vědí všichni kromě těch, kteří změnu připravují.