17/08/2012
Nejlepší je, když si to chlap udělá sám -a má to zadarmo
Já sem již několik let pátral po tajích ženských tužeb a přišel sem na to, že chlap musí být mužný (drsný a schopný), ale zároveň citlivý (jemný a neschopný)! Taky musí být trochu lotr, ale zároveň hodný! Musí mít rád zábavu, ale taky se musí rád starat o děti a pracovat! Musí uklízet a žehlit, ale zároveň je podřadné, když vykonává ženské práce! Musí si ženy vážit, ale občas jí musí střískat jak psa! Musí jí milovat, ale nesmí zase moc, jinak si jim bude moc jistá, a to neni dobře! Musí být bohatý, ale zase si jí nesmí pouze kupovat! Musí být zodpovědný, ale zároveň nepředvídatelný (a nezodpovědný)! To bylo co se týče povahy a zdrojů! Co se týče těla, měl by být spíš tlustej než houžvička! A co se týče orgasmu? Po tom jsem pátral léta (ne potom svém, ten se objevil sám)! Myslim, že dobré je najít bod F (ženy ho mají někde v oblasti slepého střeva), a stimulovat ho 22 minut (pouze když je úplněk, jinak 23minut)! A hlavně to chce jemně, zároveň ale drsně! S dlouhou předehrou, ale spíše bez předehry a rovnou na to...


Ted
Važněji. Polovina lidí v dnešní rodině pochází s malých rodin, kde byli otec, matka, dítě a ještě se to rozpadlo. Neznaji kompromisy, umění komunikace apod, které se tvoří hlavně ve vícegeneračních rodinách. Hodně z těchto lidiček je z rozvedených rodin, nebo má nějak pošramocené dětství, a na vlastní rodinu a partnera má nereálné požadavky. že jim vynahradí veškeré křivdy dětství, že spolu vytvoří tu jedinou dokonalou rodinu jak z reklamy. Problém je, že malokdo má naprosto shodné priority jako ten druhý a pokud se sejdou dva kteří chtějí to nej nej jak si vysnili a při nedostatku shopnosti empatie tolerance a komunikace je na problém zaděláno. Hodně z nich takové soužití přežije pro blaho dětí, aby nezakusily to co oni, ale jakmile děti dospějí, tak už nevidí duvod byt ve svazku ktery ji měl udelat raj na zemi a on je obycejny a tak se stejnou slepostí jdou heldat ten svaty gral o dum dal a tak dokola.


Myslím že jde o problém většiny žen a mužů
Jenže ta samá většina považuje za dobrý nápad pravidelně se zlívat si kebuli, nevázaně se bavit, šukat bez lásky apod. Se stejně bezstarostným přístupem se nutně musí chtít po nějaké době ze vztahu takoví muži a ženy vymanit. Pak tu máme menšinové přístupy k žití vlastního života. Např. muži hledající ve svém nitru ctnosti, a ženy, které to obdivují a jsou rády když vztah funguje na jiném než běžném penězo-šukacím principu. První sorta lidí tvoří většinu vztahů a ovlivňuje také rozvodové statistiky :). Druhá sorta lidí se buď nikdy v životě nesetká a neutvoří pár, nebo se setká příliš brzy, skřípe to a vztah se nakonec taky rozpadne. Navrhuji sednout si v klidu za zadek a zamyslet se, zda má smysl se na tuhle překážkovou dráhu vůbec pouštět, když jí lemují sportovci se zlomenýma nohama a další, kteří se se smíchem vrací na start a začínají znovu.


Je to naprosto jednoduché
Ať se pánové ani dámy nediví, že takto ta manželství dopadají..a bude to ještě zajímavější (bohužel)..Protože většina žen a někteří muži ve vztahu/manželství nepochopí do smrti jednu naprosto zásadní věc.. A to, že ve chvíli, kdy se poznají a je pro ně partner všechno a to nejdůležitější,tak tak to prostě musí zůstat až do konce.. Protože ve chvíli, kdy se narodí dítě a kdokoliv z partnerů upřednostní dítě před svým partnerem, zadělá si tím na problém, až dítě vyroste.. protože pak za 20 let zjistíte,že jste se s partnerem odcizili, že ho už neznáte, že jste vlastně přátelé, kteří spolu vychovali potomka a tím jste splnili svou společenskou úlohu.. Ale život v páru je přitom mnohem zajímavější..a přitom stačí tak málo, stále mít svého partnera na prvním místě a pár milimetrů za ním potomky.. Nejen že to je dobré pro váš budoucí vztah,ale hlavně také vaši potomci uvidí, jak se k sobě partneři mají chovat-dostanou správný vzor..Na rozdíl od toho,kdy jeden druhého pomlouvá a ponižuje.


Užívat si
Dost dobře nechápu,co znamená to "užívat si".Mladí se neberou,aby si ještě užili,staří se rozvádějí,aby si taky ještě užili.Když si člověk nedokáže udělat život podle svých představ s člověkem kterého miluje a vzal si ho dobrovolně,rozvodem nic nezmění.Na novém vztahu taky musí pracovat.Je-li partner mladší třebas o desítky let, je ta práce setsakra náročná a možná, kdyby jí rozvedený investoval do původního vztahu ,byl by mnohem "užitější".Člověk má být rád ve dvaceti,že je mu dvacet,v padesáti ,že je mu padesát ...Úplně proti zdravému rozumu, se mi zdá honba milovníků svého mládí za partnery o generace mladší.Uštvaní,stařečtí diblíci,které nemá cenu komentovat. Je fakt,když se děti osamostatní ,musí se mnohé, hlavně provozní věci domácnosti a vztahu přehodnotit a změnit.Proč ale měnit partnera?Když jsem s ním měla bezba život třicet let,klíďo s ním budu mít bezva život dalších třicet let.Budou přeci úplně jiné než ty předchozí roky.Proč se kvůli nějakému užívání



*********************


Proč lidé nejezdí MHD
Příklad z jednoho 100 000 města.
- Nepřípoje na jiný druh dopravy. Minutu před příjezdem rychlíku z Prahy odjíždí autobus. Další jede za 30 minut. totéž opačně.
- Málo expresních linek. 80 procent lidí nastupuje/vystupuje ve 3 zastávkách, přesto autobus zastavuje v 12 zastávkách a je tím pomalejší než když jedu na kole.
- Tarif. Proč není MHD integrováno v IDS? Proč 3 zastávky stojí 15 korun, tedy 5 korun/kilometr?
- Proč se v každém městě používá jiná elektronická peněženka? Proč se nepořídí jeden systém (třeba IN karta ČD), který by platil ve většině měst? Kdo má tu tarifní smršť sledovat?



Problém je především v tom,
že většina zodpovědných nemá jasno v otázce, jakou vlastně funkci má plnit MHD. Ředitelé a vůbec vedení MHD se snaží vytvořit zisk (nebo co nejmenší ztrátu), jelikož jsou to ekonomické ukazatele, na který závisí jejich odměna. Jenomže je třeba si uvědomit, že MHD má několik funkcí (a po hříchu to není zrovna vydělávání). MHD musí zajistit základní dopravní obslužnost obyvatelstvu, tak, aby bylo pro občany možné se dostávat na úřady, soudy, do nemocnic apod. Za druhé může MHD výborně posloužit k regulaci dopravy v centrech měst. Jenomže MHD musí být výhodnější volba (nikoli nutně z ekonomického hlediska). Je třeba MHD vypracovat nějakou výhodu - zajíždí tam, kam auta nesmějí, je optimálně nastavena výše jízdného, kultura cestování je na úrovni stávajících společenských a hygienických norem, jízda MHD nepřipomíná návštěvu muzea na kolech atd.