Rubrika: Články

Konec legrace

Doba čtení: 3 min. Ačkoliv to ještě před časem mohlo vypadat jako malování čerta na zeď, bohužel se začala naplňovat jedna z mých obav, vyjádřených již před více než dvěma roky v tomto článku. Tenkrát jsem nastínil potíže, které nás mohou čekat, pokud na

Další kolečko salámu

Doba čtení: < 1 min. Začalo to velice nevinně: „Prosím, podívej se mi na počítač, ve Firefoxu nemám taková ta tlačítka, pod kterými mám své oblíbené stránky.“. Taková ta tlačítka – to bude Speed Dial, doplněk, sloužící k umístění často navštěvovaných stránek do výchozího okna

Tablety, které neléčí

Doba čtení: 11 min. Tento článek rozhodně není míněn jako seriózní porovnání dvou softwarových platforem, tím méně o porovnání dvou konkrétních tabletů. Je míněn jako obecné zamyšlení nad možnostmi výběru a doufám, že poslouží jako první náhled do prostředí obou srovnávaných platforem. Článek vychází

Jak (ne)provozovat IT helpdesk

Doba čtení: 3 min. Po řadě let, strávených na pomezí IT a provozních oddělení, jsem si dovolil sepsat několik málo doporučení pro úspěšné provozování helpdesku v rámci velké organizace. Věřím, že pro zkušené borce to není nic nového či světoborného, ale začínající mladí specialisté

Pracovat pro velkou firmu?

Doba čtení: 4 min. Kdo někdy pracoval ve velké firmě bude asi souhlasit s tím, že pravidla a vztahy na pracovišti jsou mnohdy velmi složité, stejně jako jsou složité zájmy jednotlivých lidí, kteří tam pracují. Budiž také řečeno, že některé aspekty práce pro velkou

Top